Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с късите светлини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    релетоти за късите се намира зад жабката със сигурност е там сменял съм моето
    156 1,9JTD 2000

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
      релетоти за късите се намира зад жабката със сигурност е там сменял съм моето
      И ти ли нямаше къси.Там има три релета това е едно малко кафяво.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от maiik Покажи съобщение
        Светят и късите с дългите.
        Ако е така както си го описал, това е нормално.
        Значи когато е на "къси" и бутнеш лостчето напред в положение "дълги", светят и къси и дълги, т.е. на дълги светят и късите. Когато дръпнеш "светкавица" също светват и къси и дълги.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          Ако е така както си го описал, това е нормално.
          Значи когато е на "къси" и бутнеш лостчето напред в положение "дълги", светят и къси и дълги, т.е. на дълги светят и късите. Когато дръпнеш "светкавица" също светват и къси и дълги.
          Така е но нямам само къси.Когато бутна лостчето напред светат с къси и дълги.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от maiik Покажи съобщение
            Така е но нямам само къси.Когато бутна лостчето напред светат с къси и дълги.
            Колега и аз имах подобен проблем, ама моите фарове почнаха да светят доста слабо, а крушките са си ОК, та се поставиха няколко допълнителни релета и се оправи, така като гледам май най-добре отиди на електричар.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #21
              Kолега я запиши каква е колата за вс случай, и ще погледна в аутодатата и ще ти кажа.

              Пп, погледнах и на всички бензинови е едно и също(на дизелите не съм гледал)
              ето снимката, релето е номер 2 (дето е карирано)
              пише "хейдламп лоу бийм ралей"
              Attached Files
              Last edited by mirchozo; d.m.y г., 20:53.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Kолега я запиши каква е колата за вс случай, и ще погледна в аутодатата и ще ти кажа.
                156 2.0 TC Благодаря.

                ---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:43 ----------

                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Kолега я запиши каква е колата за вс случай, и ще погледна в аутодатата и ще ти кажа.

                Пп, погледнах и на всички бензинови е едно и също(на дизелите не съм гледал)
                ето снимката, релето е номер 2 (дето е карирано)
                пише "хейдламп лоу бийм ралей"
                Много ти Благодаря утре ще разглобя жабката да видим какво ще стане.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  Kолега я запиши каква е колата за вс случай, и ще погледна в аутодатата и ще ти кажа.

                  Пп, погледнах и на всички бензинови е едно и също(на дизелите не съм гледал)
                  ето снимката, релето е номер 2 (дето е карирано)
                  пише "хейдламп лоу бийм ралей"
                  Свалих това реле но се оказа, че е на халогените.Моля те пиши ми какви са всичките релета там.Благодаря.

                  Comment


                  • #24
                    Тази вечер и прии мен се получи като на колегата maiik, изчезнаха ми само късите светлини. На първо четене бушоните са здрави. Някой може ли да каже за какво са другите релета в жабката. За всеки случай утре ще проверя това реле номер 2.
                    Колега гледам темата е стара ако си намерил проблема кажи къде беше.
                    http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от fulcrum Покажи съобщение
                      Тази вечер и прии мен се получи като на колегата maiik, изчезнаха ми само късите светлини. На първо четене бушоните са здрави. Някой може ли да каже за какво са другите релета в жабката. За всеки случай утре ще проверя това реле номер 2.
                      Колега гледам темата е стара ако си намерил проблема кажи къде беше.
                      Ако ти изчезнат съмо късите, а на дълги ти работят четирите фара (както е писано нагоре в темата) почти със сигурност имаш проблем в единия контакт на релето за късите (то е зад жабката) или в ключа за включване на късите. Може да провериш едновременно и двата варианта, като видиш какво напрежение ходи до релето и от там да си направиш извода.
                      Така, че съсредоточи усилията там.
                      Успех!
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                        Ако ти изчезнат съмо късите, а на дълги ти работят четирите фара (както е писано нагоре в темата) почти със сигурност имаш проблем в единия контакт на релето за късите (то е зад жабката) или в ключа за включване на късите. Може да провериш едновременно и двата варианта, като видиш какво напрежение ходи до релето и от там да си направиш извода.
                        Така, че съсредоточи усилията там.
                        Успех!
                        Благодаря ти много!! Утре ще проверя и там. А кой номер е релето?
                        http://www.youtube.com/watch?v=3mv14T6i9UI

                        Comment


                        • #27
                          И за да съм по-точен. Махаш релето и с мултицет включен на ампермер (20А) даваш връзка между контактите в гнездто за релето, които съответстват на контакти 30 и 87а от релето. Ако светнат късите проблема е в релето.Ако не светнат е в ключа.

                          ---------- Post added at 00:15 ---------- Previous post was at 00:10 ----------

                          релето е кафяво и има 5 пера. Две широки и 3 по-тесни. Теб те интересуват долното широко и средното тънко.
                          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                          Comment


                          • #28
                            Точно така ! Аз се очудих на това което е написал колегата и погледнах схемата в аутодатата сега. Италянците не спират да ме изненадват с "можене"
                            Та въпросното реле се използва , да държи включени късите, когато си на дълги. Тока за късите идва директно от ключа , но... (има едно но ) минава през нормално затвореният контакт на въпросното реле. Това са именно 30 и 87а (87а е "входа" така , че там трябва да имаш 12V от ключа при къси) . Ако искаш да си провериш инсталацията след релето, свържи 30 и 87 и късите трябва да светнат , независимо от положението на ключа.
                            ПП: Ще взема да измеря колко точно волта идват на късите, след като се обикаля цялата кола . Защото имам съмнения , че ще е поне с 2V отдолу и ще има преправяне на инсталацията, за да светне кат хората

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                              Точно така ! Аз се очудих на това което е написал колегата и погледнах схемата в аутодатата сега. Италянците не спират да ме изненадват с "можене"
                              Та въпросното реле се използва , да държи включени късите, когато си на дълги. Тока за късите идва директно от ключа , но... (има едно но ) минава през нормално затвореният контакт на въпросното реле. Това са именно 30 и 87а (87а е "входа" така , че там трябва да имаш 12V от ключа при къси) . Ако искаш да си провериш инсталацията след релето, свържи 30 и 87 и късите трябва да светнат , независимо от положението на ключа.
                              ПП: Ще взема да измеря колко точно волта идват на късите, след като се обикаля цялата кола . Защото имам съмнения , че ще е поне с 2V отдолу и ще има преправяне на инсталацията, за да светне кат хората
                              Около 9,5 волта. Мерил съм
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Ужааассс ! Някой има ли схема на инсталацията на фаровете за 147, че в мойта аутодата няма . На 147-цата има check на крушките на късите и имам съмнения , че схемата не е същата .

                                Comment

                                Working...
                                X