релетоти за късите се намира зад жабката със сигурност е там сменял съм моето
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с късите светлини
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщениерелетоти за късите се намира зад жабката със сигурност е там сменял съм моето
Comment
-
Първоначално публикувано от maiik Покажи съобщениеСветят и късите с дългите.
Значи когато е на "къси" и бутнеш лостчето напред в положение "дълги", светят и къси и дълги, т.е. на дълги светят и късите. Когато дръпнеш "светкавица" също светват и къси и дълги.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеАко е така както си го описал, това е нормално.
Значи когато е на "къси" и бутнеш лостчето напред в положение "дълги", светят и къси и дълги, т.е. на дълги светят и късите. Когато дръпнеш "светкавица" също светват и къси и дълги.
Comment
-
Първоначално публикувано от maiik Покажи съобщениеТака е но нямам само къси.Когато бутна лостчето напред светат с къси и дълги.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Last edited by mirchozo; d.m.y г., 20:53.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеKолега я запиши каква е колата за вс случай, и ще погледна в аутодатата и ще ти кажа.
---------- Post added at 19:02 ---------- Previous post was at 18:43 ----------
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеKолега я запиши каква е колата за вс случай, и ще погледна в аутодатата и ще ти кажа.
Пп, погледнах и на всички бензинови е едно и също(на дизелите не съм гледал)
ето снимката, релето е номер 2 (дето е карирано)
пише "хейдламп лоу бийм ралей"
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеKолега я запиши каква е колата за вс случай, и ще погледна в аутодатата и ще ти кажа.
Пп, погледнах и на всички бензинови е едно и също(на дизелите не съм гледал)
ето снимката, релето е номер 2 (дето е карирано)
пише "хейдламп лоу бийм ралей"
Comment
-
Тази вечер и прии мен се получи като на колегата maiik, изчезнаха ми само късите светлини. На първо четене бушоните са здрави. Някой може ли да каже за какво са другите релета в жабката. За всеки случай утре ще проверя това реле номер 2.
Колега гледам темата е стара ако си намерил проблема кажи къде беше.
Comment
-
Първоначално публикувано от fulcrum Покажи съобщениеТази вечер и прии мен се получи като на колегата maiik, изчезнаха ми само късите светлини. На първо четене бушоните са здрави. Някой може ли да каже за какво са другите релета в жабката. За всеки случай утре ще проверя това реле номер 2.
Колега гледам темата е стара ако си намерил проблема кажи къде беше.
Така, че съсредоточи усилията там.
Успех!Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщениеАко ти изчезнат съмо късите, а на дълги ти работят четирите фара (както е писано нагоре в темата) почти със сигурност имаш проблем в единия контакт на релето за късите (то е зад жабката) или в ключа за включване на късите. Може да провериш едновременно и двата варианта, като видиш какво напрежение ходи до релето и от там да си направиш извода.
Така, че съсредоточи усилията там.
Успех!
Comment
-
И за да съм по-точен. Махаш релето и с мултицет включен на ампермер (20А) даваш връзка между контактите в гнездто за релето, които съответстват на контакти 30 и 87а от релето. Ако светнат късите проблема е в релето.Ако не светнат е в ключа.
---------- Post added at 00:15 ---------- Previous post was at 00:10 ----------
релето е кафяво и има 5 пера. Две широки и 3 по-тесни. Теб те интересуват долното широко и средното тънко.Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK
Comment
-
Точно така ! Аз се очудих на това което е написал колегата и погледнах схемата в аутодатата сега. Италянците не спират да ме изненадват с "можене"
Та въпросното реле се използва , да държи включени късите, когато си на дълги. Тока за късите идва директно от ключа, но... (има едно но
) минава през нормално затвореният контакт на въпросното реле. Това са именно 30 и 87а (87а е "входа" така , че там трябва да имаш 12V от ключа при къси) . Ако искаш да си провериш инсталацията след релето, свържи 30 и 87 и късите трябва да светнат , независимо от положението на ключа.
ПП: Ще взема да измеря колко точно волта идват на късите, след като се обикаля цялата кола. Защото имам съмнения , че ще е поне с 2V отдолу и ще има преправяне на инсталацията, за да светне кат хората
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеТочно така ! Аз се очудих на това което е написал колегата и погледнах схемата в аутодатата сега. Италянците не спират да ме изненадват с "можене"
Та въпросното реле се използва , да държи включени късите, когато си на дълги. Тока за късите идва директно от ключа, но... (има едно но
) минава през нормално затвореният контакт на въпросното реле. Това са именно 30 и 87а (87а е "входа" така , че там трябва да имаш 12V от ключа при къси) . Ако искаш да си провериш инсталацията след релето, свържи 30 и 87 и късите трябва да светнат , независимо от положението на ключа.
ПП: Ще взема да измеря колко точно волта идват на късите, след като се обикаля цялата кола. Защото имам съмнения , че ще е поне с 2V отдолу и ще има преправяне на инсталацията, за да светне кат хората
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment